Информацията в настоящата статия е актуална към 2017 г. Настоящата версия на услугите ни е 50 пъти по-добра (измервали сме го). Надяваме се да имаме възможност да работим заедно. Може да се свържете с нас през страницата ни за контакт.

Представете си какво бихте могли да направите с $10 000 на месец, за неограничен период от време, за реклама в търсачката на Гугъл по ключови думи. Създавате кампании, рекламни групи, реклами и ключови думи, свързани с дейността ви, по които лица и организации, заинтересовани от вашата дейност, могат да ви открият лесно от всяка точка на света.

От 20 000 до 60 000 повече посетители за сайта ви на месец.

Всеки месец вие получавате по $10 000, които да използвате в специално създаден за целта AdWords профил. Може да ги използвате за реклама на сайта ви в Google AdWords за търсения по ключови думи, които са свързани с вашата дейност. Нямате ограничения за езици и територии, на които може да рекламирате. Излизате в рекламните карета, които започват да заемат все по-голяма площ при търсения в Гугъл, което ви предоставя възможността да достигнете до повече лица, заинтересовани от това, което предлагате.

300+ нови имейл регистрации на месец.

Имейл маркетингът е един от малкото инструменти, които могат да бъдат изцяло под ваш контрол без да зависите от трета страна. В Западна Европа и САЩ, един имейл повишава стойността на дадена организация със средно $1. Изграждайки голяма и ангажирана имейл аудитория, може да постигнете независимост и устойчивост с перспективата за локация, където да може да позиционирате бъдещи продукти и услуги.

Промотиране на събития.

Чудесен инструмент за реклама на събития, които искате да достигнат до по-голяма аудитория. Обучения, изложби, конференции, коучинг и т.н. Позиционирайте се в търсачката на Гугъл, за да могат да ви открият в точния момент. Измервайте и подобрявайте резултатите чрез комбинация между Google AdWords и Google Analytics.

Представяме ви Google Ad Grants.

  • $10 000 на месец за неограничен период от време.
  • Които могат да бъдат използвани за реклама на конкретен уеб сайт.
  • В търсачката на Гугъл по ключови думи.

Tова значи, че ви се предоставя възможност да излизате в рекламните карета в търсачката на Гугъл, когато някой търси по ключови думи, които са свързани с вашата дейност и по които вие сте направили реклами. Mоже да използвате тези $10 000 на месец за реклама в търсачката на Гугъл на вашия уеб сайт и дейности.

Забележка: Не сме работили с nauka.bg. Ние пазим нашите партньори в конфиденциалност. Това е случаен пример, които използваме за целите на публикацията ни. По-скоро смятаме, че nauka.bg имат AdGrants профил, защото са сдружение. Съответно те рекламират по думата „изкуство“. Спорно е колко качествен трафик им носи тя. Само те могат да кажат. И рекламата и целевата им страница имат нужда от подобрения, но не това е фокусът тук. При желание могат да постигнат по-добри резултати с рекламата.

Искаме само да дадем пример къде има потенциал да се показвате, използвайки AdWords през AdGrants профил. Над органичните резултати. Доста често в горните рекламни карета, освен ако дадената ключова дума не е с цена над $2 на клик или за нея не наддават и стандартни рекламодатели, които не са субсидирани по AdGrants – Гугъл имат публикация, в която казват, че ако плащащи рекламодатели и субсидирани по AdGrants профили се конкурират по една и съща ключова дума, плащащите рекламодатели винаги излизат пред субсидираните профили. На практика AdGrants ще ви позволи да достигнете бързо и ефективно до желаната ви аудитория. В случая nauka са направили рекламна кампания с реклама по ключовата дума „изкуство“, с която насочват към целева страница на своя конкурс в сайта. В зависимост от цената и търсенията на дадена ключова дума, от една ключова дума може да получавате стотици нови посетители на дневна база, които да конвертирате в имейл последователи например. Има много инструменти за анализ на ключови думи, но един добър старт е Google Keyword Planner, който е безплатен за използване.

Стартирахме в средата на 2015 г.

Днес:

1) Имаме 100% успеваемост на всички подадени проектни предложения.

2) Отговорни сме за 3/4 от всички одобрени проекти в България.

3) 100+ завършени проекта.

4) През 2017 започнахме своето разрастване в още 20 пазара из цяла Европа.

5) Всяка една дейност в работата ни се прави по предварително заложен процес и процедура. Качеството е гарантирано.

6) Занимаваме се само с Ad Grants програмата. Развихме и продължаваме да развиваме експертизата си в областта.

7) Буквално няма област на живота, в която да нямаме одобрен проект. Със сигурност имаме приложим пример (case study) и за вашия случай.

Как работим?  

ФАЗА 1 – анализ на проекта ви

1) Свързвате се с нас през някоя от формите в тази страница или като ни пишете директно на iskam@120000.bg.

Ако имате уеб сайт, ни го изпратете.

Ако нямате, ни опишете идеята си накратко.

2) Даваме информация и ноу хау за детайли около Ad Grants програмата.

3) Правим анализ на уеб сайта или идеята ви с оценка какви са шансовете за одобрение спрямо нашия опит до момента. Ако е нужно – как да ги повишим.

4) Ако желаете ви изпращаме оферта.

5) Ако приемете офертата, изготвяме договор между нас.

6) Веднага след получено плащане, издаваме фактура и стартираме работа по проекта.

ФАЗА 2 – учредяване на фондация, ако нямате подходящо НПО

7) Изпращаме ви информация за всички детайли, свързани с фондацията и през какво предстои да преминем.

8) Пускате ни информация – наименование, адрес, лица.

9) Подготвяме документацията.

10) Срещаме се при нотариус.

11) Вашият ангажимент към фондацията свършва тук. Ние придвижваме документацията към всички останали администрации, включително (1) Съд (2) БУЛСТАТ, (3) Централен регистър към Министерство на правосъдието и (4) ДАНС. След като фондацията премине всички регистрации ви подготвяме папка с официалните документи, която ви предаваме.

 

Необходимо време за завършване на всички дейности от фаза 2 от нашия екип: около 3 месеца.

Вие следва да инвестирате около 4 часа за малко имейл комуникация с нас и една среща при нотариус за заверяване на част от документите на фондацията.

ФАЗА 3 – проектното предложение

12) Веднага след подаване на документите в съда стартираме работа по проектното предложение.

13) Пускате ни информация за проекта ви.

14) Ние преминаваме вместо вас през всичките 25+ стъпки спрямо Ad Grants правилата до одобрението на проекта включително, но не само:

  • Създаване на AdWords профил.
  • Създаване на първа кампания.
  • Цялостна ревизия на сайта.
  • ТехСуп регистрация.
  • Google for NGO кандидатура.
  • Google Ad Grants кандидатура.

15) След одобрението на проекта, а и по време на него, изпращаме ноу хау за правилното управление на субсидията, както и ръководства за безплатна активация на:

  • Google Apps за целия ви екип към одобрения домейн.
  • YouTube студио профил към одобрения домейн.
  • Canva for Work (качествен и лесен за използване дизайнерски софтуер) за екип до 10 души.
  • Ръководство за ефективно управление на фондацията.
  • Контакти на експерти, ако решите да възложите управлението на кампаниите на външна организация.

 

Необходимо време за завършване на всички дейности от фаза 3 от нашия екип: около 1 месец. Обикновено влиза в 3-те месеца дейности по фондацията.

Вие следва да инвестирате около 6 часа за малко имейл комуникация с нас.

Отговори на чести въпроси.

Каква е цената на услугата ви?

Индивидуализирано е за всеки проект, но като ориентир може да използвате сумата от 2000 лв., които покриват всички разходи по отделните фази.

Стойността, която получавате от работата си с нас е:

– $10 000 на месец за неограничен период от време безвъзмездни.
– Google Apps for Work за организацията ви безплатно.
– YouTube профил за НПО с платени функционалности отново безвъзмездно дарени.
– Учредена и готова за използване фондация с всички познания за правилното й управление.
– Know how за правилното управление на AdWords кампаниите след спечелването на бюджета.
– Огромен списък с ресурси.
– Canva for Work (качествен и лесен за използване дизайнерски софтуер) за екип до 10 души.
– Контакти на експерти, ако решите да възложите управлението на кампаниите на външна организация.

Какъв е шансът от Googlе да ни отпуснат финансиране?

Към май 2017 г. имаме 100% успеваемост на всички подадени проектни предложения. Преди да ни платите и да започнем да работим правим първоначален анализ на сайта или идеята ви, за да дадем оценка какви са шансовете за одобрение спрямо опита ни до момента. Съответно, ако е нужно, как да ги повишим.

Нямам сайт. Как мога да участвам в програмата?

Не се безпокойте, че тепърва следва да създавате уеб сайт. Има ИТ организации в България, които могат да се справят с начинанието спрямо изискванията на програмата. Може и самостоятелно да се справите, ако прецените, че имате времето и познанията. ТУК [https://goo.gl/AjX4nt] може да откриете практична информация относно основните условия, на които следва да отговаря един сайт, за да покрие изискванията за спечелване на субсидия.

Веднага след като започнем работа по проекта можем да ви свържем с наши партньори, които имат богат опит в изграждането на уеб платформи, които впоследствие са спечелили субсидия от Google. Стойността на услугата по създаването на платформата с описаните основни характеристики в приложения файл е около 1100 лв. за ваше сведение.

Сайтът ми е прекалено комерсиален. Как мога да участвам в програмата?

Ако сайтът ви е прекалено комерсиален, напр. е-магазин в дадена област, вариантът ви е да заложите на качественото съдържание в нов сайт (нов домейн), различен от комерсиалния ви. Фокусът го слагате върху качественото образователно авторско съдържание. За повече детайли свързани с този модел се свържете с нас през някоя от формите на сайта или директно през iskam@120000.bg. Работили сме проекти по този начин. Всички успешно одобрени и ефективно използващи субсидията с минимум 20 000 посещения на уеб сайта и 300+ нови имейл регистрации на месец.

Нямам фондация / сдружение. Мога ли да участвам?

Ние ще ви учредим. Регистрационният режим е много бюрократичен към 2017 г., но вие няма да го усетите, защото правим всичко, което можем вместо вас. В последствие администрацията на фондацията е веднъж на година за не повече от 200-300 лв., ако решите да го възложите на някого, а не да го правите сами – един счетоводен отчет и един отчет за дейността. Няма самоосигуряване всеки месец като при търговските дружества. Отделно от това ние сме разработили редица безплатни материали, които да ви съдействат.

Препоръчваме фондация, а не сдружение като по-перспективна и законодателно “освободена” от рамки правна форма, която ще ви даде повече свобода за бъдещи проекти.

Имам фондация / сдружение. Може ли да я използваме?

Чудесно. Основното изискване е да е в обществена полза. Ако е, шансът да можем да я използваме е почти сигурен. Директно може да ни пишете на iskam@120000.bg като ни изпратите БУЛСТАТ номер и наименование, за да я проверим и ние. Не пропускайте да ни пуснете и линк към сайта ви или описание на идеята, ако все още нямате сайт.

Програмата само в България ли работи?

Не. Към май 2017 г. Google Ad Grants програмата е налична в 49 държави по света. Това значи, че следва да имате НПО в някоя от тези 49, което да е свързано с дадения сайт, с който се кандидатства.

Също така не е нужно вашият сайт да рекламира в България или да е на български дори. Може да рекламирате на всички езици, налични в AdWords, както и към всички територии, към които прецените за релевантно да насочите сайта си.

Възнамеряваме да се разрастнем извън България. Можем ли да използваме програмата?

Да. Програмата може да бъде използвано като много ефективно средство за навлизане на отделни пазари извън България. Ще се радваме да обсъдим този модел с вас. Пишете ни на iskam@120000.bg като ни споделите повече подробности за проекта си и каква стратегия сте предвидили към момента за международното си развитие.

Къде мога да видя още детайли за програмата?

Повече информация за програмата може да видите в тази статия. Не се колебайте да ни пишете за всякакви други въпроси, които биха могли да възникнат на iskam@120000.bg.

Google Ad Grants програмата има ли краен срок?

Няма такива индикации, но не се бавете да се възползвате докато е активна.

Понастоящем тя е част от по-глобалната програма на Google, а именно Google for Non Profits и включва и Google Apps for Work безплатно + усъвършенстван YouTube профил с повече функционалности. Google Apps for Work ви позволява интеграция на домейн адрес на организацията ви с всички приложения на Гугъл, които да използват неограничен брой членове на екипа ви: Gmail, Google Calendar, Google Drive, където имаме 30 GB вместо стандартните 15 GB за всеки профил на организацията ви и т.н. YouTube профилът на организацията ви вече ще има повече възможности за брандиране и т.н. вграждане на карти вътре във видеата.

Какво казват личности, с които сме работили?

Трудно е да се опише с думи усещането за подкрепа. Вие наистина бяхте с нас на всяка стъпка, при всеки въпрос или чуденка. Вие бяхте по немски прецизни и изпълнителни, точни във времето по английски и стояхте зад всяко свое обещание като японците. Вие представлявате една организация от експерти на най-високо ниво. За мен беше чест, че се докоснах до толкова качествена работа, предоставяна от българи. Благодаря ви, че сте такива и така продължете!

Много се радваме, че имахме удоволствието да работим с екипа Ви! В процеса на усвояването на проекта получихме от вас страхотни маркетингови идеи, идеи за подобряване на външния вид на сайта ни и предложения за уникални текстове, който да добавим. Дадохте ни страхотната възможност да популяризираме нашата концепция за здравословното хранене и здравословния начин на живот. Мислим, че заедно успяхме да помогнем и ще продължаваме да помагаме на голяма група от хора, които са заинтересувани от своетo здраве! Ако трябва да ви опишем с три думи те биха били: точни, коректни и отзивчиви ! С нетърпение очакваме следващия проект, по който ще работим заедно!

Екипът на 120000.BG ми помогна не само с вземането на субсидията, но и ми предостави изключително ценни съвети и насоки. С тяхна помощ още първия месец успяхме да постигнем над 10,000 посещения на нашият сайт. Те са едни от малкото хора, които вършат 2 пъти повече неща, отколкото обещават.

120000.BG ми помогнаха изцяло за проектното предложение към Гугъл, като не са ме занимавали с почти нищо. В тяхната организация работят професионалисти с грижа към детайла, които знаят от какво има нужда даден проект и как да му го дадат.

120000.BG, благодарим за Вашата ангажираност към нашия проект като към своя кауза! През цялото време Вие бяхте искрата и двигателят, за да стигнем там, накъдето бяхме тръгнали. Не е ли именно това прогресът? Благодарим, че прогресираме заедно!

Дадените обратни връзки са анонимни, защото пазим конфиденциалност за всички партньори, с които работим.