Нашата основна дейност е да съдействаме за одобрение на проектни предложения
по програмата AdGrants на Гугъл.

Тя предоставя по $10 000 на месец за Google Ads (бивш AdWords) реклама.

Безплатни $10k на месец за неограничен период от време.

Няма териториални и езикови ограничения.

Услугата ни е изградена на основата на процеси и процедури с гарантирано премиум качество и резултати.

Тази субсидия от $10k за AdWords реклама на месец:

  • А) Следва да докарва ~ 15 000 нови посетителя на дадения уеб сайт.

  • Б) От които ~ 200 лиида - имейли, имена, телефони и т.н. като данни - всичко съобразено с GDPR.

  • В) Може да се събират и аудитории за ремаркетинг, напр. с Фейсбук пиксел и Гугъл ремаркетинг таг.

  • Г) Както и да има телефонен номер на сайта за директна връзка с вас.

  • Д) Да рекламираме онлайн и офлайн събития.

  • Е) И да се възползвате от всички други предимства на Google Ads:

    – бранд разпознаваемост и влияние;
    – по-бързи резултати от SEO с високо качество на лийдовете;
    – безкрайни тестове, за да видите какво работи и какво не;
    – много възможности за таргетиране (език, демография, локация, устройства и др.);
    – автоматични стратегии за рекламиране.

1) Част Първа - Уеб Сайт.

Първата част от услугата ни е свързана с работа по уеб сайт.

Вариантите са два.

Първият най-масов – правим ви нов уеб сайт, който да отговаря на вашата дейност, профила на вашия идеален потребител и изискванията на АдГрантс.

Това е на 95% стандартен уеб сайт със своите специфики.

Разбира се, когато се свържете с нас, ако вече имате уеб сайт, ние ще го ревизираме и ако би било изгодно от гледна точка на време и средства да се използва настоящият ви уеб сайт, ще ви кажем (вариант втори).

Целта тук – уеб сайт с високо качество.

2) Част Втора - Съдържание.

Съдържанието на уеб сайта следва да отговаря на въпросите на потребителя, които прави в търсачката на Гугъл.

Търси се високо потребителско изживяване с правилното съдържание, което да отговаря на аудиторията, към която рекламирате.

Ние може да изработим съдържанието на уеб сайта за вас спрямо профила на вашия идеален потребител, за да има пълна симбиоза между ключовите думи, рекламните карета и съдържанието на сайта.

Съдействаме за цялото съдържание на сайта включително страници “За нас”, “Контакти”, “Privacy Policy”, Thank You page, статии и други.

3) Част Трета - Проектно предложение.

Проектното предложение преминава през няколко фази.

Юридическа част, ТехСуп, G4NP, Google Ad Grants.

Ние можем да съдействаме за всяка от тях.

Имаме юристи в екипа ни за правната част и експерти по проектни предложения и маркетинг, които се грижат за другите елементи на проектното предложение през отделните етапи.

В цялия проект вие следва да отделите между 6 и 8 часа разпределени в няколко седмици в рамките на около три месеца (за толкова време завършваме проекта ви) за малко имейл комуникация с нас.

Ние правим всичко останало.

Буквално ще получите шест имейла от нас, на три от които следва да предприемете действие.

Останалите три са обучителни, където ви споделяме ноу хау събран през последните години как да харчите бюджета ефективно.

4) Част Четири - След Одобрението.

Имате два основни варианта.

Вариант първи – делегирате управлението на Google Ads бюджета.

Ние ще ви свържем с наш партньор, ако прецените да делегирате.

Вариант втори – управлявате бюджета самостоятелно или с член на екипа ви на база на ноу хауа, които ние ви предоставяме и вашите собствени ресурси.

Ние на всеки три месеца събираме обратна връзка от нашите клиенти и знаем, че партньорите ни, които отделят по 1-2 часа на седмица на профила и публикуват ново съдържание поне 1 път на месец-два, имат висока възвръщаемост на инвестицията.

След одобрението на проекта може да рекламирате по много широк спектър от ключови думи в търсачката на Гугъл.

Говорим за поне десетки или стотици хиляди търсения на месец, а понякога и милиони, по които вашите реклами могат да се показват.

Този рекламен бюджет не само ще ви генерира трафик, но и ще ви даде много ценна количествена и качествена информация, на базата на която да вземете решения, базирани на данни.

Ние вярваме на базата на емпирични данни, че сме едни от най-добрите в света в това, което правим.

Ежеседмично следим наши одобрени проекти, проекти които са одобрени извън страната, официалните страници на Гугъл и др. източници на информация.

0
36% от клиентите ни са чуждестранни лица от 23 държави по света.
0
100% успеваемост имаме на всички подадени кандидатури.
0
Над 220 одобрени проекта в 23 държави като най-много са от областите от областите здраве, спорт, образование, изкуство, туризъм и услуги (преброяването е от март 2018 г., вече са много повече).
0
3 години опит.

Услугата ни включва гаранция за одобрение на проекта (връщаме пари при неодобрение - money back guarantee).

Обратна връзка от клиенти може да видите ТУК и ТУК (гугъл пдф документи).

Имайте предвид, че нямаме представа колко още време тази възможност ще е налична, защото има вероятност в даден момент Гугъл да спрат да приемат нови кандидатури.

Добрата новина е, че дори да спрат да приемат нови кандидатури, всички одобрени преди това проекти следва да продължат да използват субсидията.

Такава бе ситуацията с Grants Pro програмата, при която се отпускаха до $40 000 на месец, както и с G Suite legacy free edition програмата.

В края на 2016 г. Гугъл спряха да приемат нови кандидатури в Грантс Про, но всички проекти, които бяха одобрени преди това за по-големия бюджет, понастоящем все още имат по $40 000 на месец за AdWords маркетинг.