Получете 70%+ отстъпки за най-добрите софтуерни продукти

Всеки харесва отстъпките, нали? В тях има нещо вълшебно 🙂

През годините с екипа съдействахме на стотици организации, предприемачи, МСП, консултанти и стартъпи да оптимизират разходите си за софтуерни продукти. Почти всеки продукт може да бъде получен на намалена цена със същите функционалности. Правим анализ на това, което използвате в момента и предлагаме план за действие. Спестяването може да е от стотици до десетки хиляди левове на година. Вижте продуктите на тази страница и ако не намирате този, към който имате интерес ни пишете, за да проверим.

Не губете пари. Свържете се с нас.

Всеки харесва отстъпките, нали? В тях има нещо вълшебно 🙂

През годините с екипа съдействахме на стотици организации, предприемачи, МСП, консултанти и стартъпи да оптимизират разходите си за софтуерни продукти. Почти всеки продукт може да бъде получен на намалена цена със същите функционалности. Правим анализ на това, което използвате в момента и предлагаме план за действие. Спестяването може да е от стотици до десетки хиляди левове на година. Вижте продуктите на тази страница и ако не намирате този, към който имате интерес ни пишете, за да проверим.

Не губете пари. Свържете се с нас.

CanvaPro

Canva е онлайн инструмент за дизайн, който предлага на потребителите възможността да създават професионално изглеждащи плакати, слайдшоута, изображения, флаери за събития, автобиографии, карти, сертификати, инфографики и други медии. Стартиран през 2013 г., Canva е онлайн инструмент за дизайн и публикуване с мисия да даде възможност на всеки по света да проектира и публикува. Canva е безплатна програма с платена версия, която ви позволява да създавате различни видове дизайни за вашия уебсайт, блог или социални мрежи. Решение, ако искате да научите как да използвате инструменти, които са идеална алтернатива на Photoshop, например. С лесни за използване и широк набор от шаблони можете да създавате професионални дизайни за вашия уебсайт, блог или бизнес. Също така, с прост интерфейс за плъзгане и пускане, можете да създавате зашеметяващи визуализации за вашия уебсайт, акаунти в социални медии или дори печатни материали.

СТОЙНОСТ: Безплатна CanvaPro за до 50 души = $6000/година.

ЦЕНА: €49-€99/година без ДДС.

*Може да има малки отклонения, зависи от конкретните параметри към момента на свързване с нас.

**Може да има първоначална еднократна интеграционна такса (една общо за всичките ни услугите, която може да се използва за всички други).

Zoom Pro (Business)

Zoom е платформа за видеоконференции, която може да се използва чрез настолен компютър или мобилно приложение и позволява на потребителите да се свързват онлайн за видеоконференции, уебинари и чат на живо. По време на Covid19 Zoom отбеляза скок на популярност, като милиони хора го използват, за да поддържат връзка с другите. Zoom е комуникационна платформа, която позволява на потребителите да се свързват с видео, аудио, телефон и чат. Използването на Zoom изисква интернет връзка и поддържано устройство. Повечето нови потребители ще искат да започнат със създаване на акаунт и изтегляне на Zoom Client for Meetings. Те включват видео и аудио конференции, сътрудничество, чат и уебинари. Поддържа както настолни, така и мобилни потребители. Zoom стана изключително популярен в света на бизнеса с над 20 000 компании, които избраха да използват услугата.

СТОЙНОСТ: 50% отстъпка от избран план.

ЦЕНА: €49-€99/година без ДДС.

*Може да има малки отклонения, зависи от конкретните параметри към момента на свързване с нас.

**Може да има първоначална еднократна интеграционна такса (една общо за всичките ни услугите, която може да се използва за всички други).

Slack Pro and Business

Slack е приложение за съобщения за бизнеса, което свързва хората с необходимата им информация. Като обединява хората, за да работят като един обединен екип, Slack трансформира начина, по който организациите комуникират. Slack организира разговорите в канали, където всеки може да се събере на едно място, за да споделят идеи, да вземат решения и да придвижват работата напред. Помага на екипите да работят по-бързо и да поддържат синхрон, където и да се намират. Slack предлага универсални услуги на потребителите. Slack позволява създаване на код, управление на проекти, функции за чат, защита на данните, интеграции на инструменти на трети страни и платформа за съвместна работа между устройства и региони. Впечатляващото портфолио от функции на Slack го прави мощно приложение за съобщения.

СТОЙНОСТ: Напълно безплатен Slack Pro за до 250 потребители или 85% отстъпка за Business Plus.

ЦЕНА: €49-€99/година без ДДС.

*Може да има малки отклонения, зависи от конкретните параметри към момента на свързване с нас.

**Може да има първоначална еднократна интеграционна такса (една общо за всичките ни услугите, която може да се използва за всички други).

Monday.com

Monday.com е адаптивна уеб и мобилна платформа за управление на работата, предназначена да помогне на екипи и организации с оперативна ефективност чрез проследяване на проекти и работни потоци, визуализиране на данни и екипно сътрудничество. Той включва възможности за автоматизация и поддържа интеграции с други работни приложения. Повече от 110000 фирми използват платформата за управление на проекти, продажби и CRM, маркетинг, дизайн, разработка на софтуер, управление на задачи, операции, човешки ресурси и набиране на персонал, ИТ управление и др. Компанията е базирана в Тел Авив, Израел и има офиси в Австралия, Съединените щати и Обединеното кралство. monday.com често е хвален за своя атрактивен, интуитивен потребителски интерфейс и персонализирани функции. Таблото за управление осигурява бърз достъп до показатели от най-високо ниво, които са критични за процесите на вземане на решения. Тази информация може да бъде съобразена с конкретна цел или бизнес приоритет. Първоначалната цел на monday.com беше да бъде инструмент за управление на проекти, така че има широк набор от функции, които помагат при управление на задачи, сътрудничество, управление на файлове и визуализация на проекти. Потребителите могат да преглеждат проектите си според различни приоритети, включително Gantt диаграми Kanban бордове.

СТОЙНОСТ: 10 безплатни места на Work OS и 70% отстъпка за до Pro плана им включително след това.

ЦЕНА: €199/година без ДДС.

*Може да има малки отклонения, зависи от конкретните параметри към момента на свързване с нас.

**Може да има първоначална еднократна интеграционна такса (една общо за всичките ни услугите, която може да се използва за всички други).

SalesForce Enterprise

Salesforce е платформа №1 в света за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM). Той помага на вашите маркетингови, търговски, сервизни и ИТ екипи да работят като един — така можете да поддържате клиентите си доволни навсякъде. Софтуерът позволява на бизнеса да използва облачна технология, за да се свързва по-добре с партньори, клиенти и потенциални клиенти. Salesforce.com е система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), която помага на фирми от всякакъв размер да управляват и автоматизират процеса на продажби. Екосистемата Salesforce е мястото, където търговският и маркетинговият екип на бизнеса си сътрудничат, за да наблюдават потенциални клиенти и да стимулират продажбите. Salesforce предлага и мощен пакет от инструменти за отчитане. Те ще ви помогнат да спестите време, пари и ще ви позволят да отделите на бизнеса си вниманието, което заслужава. Механизмът за отчитане в Salesforce може да се персонализира, позволява управление на договори и отчети и анализи в реално време.

СТОЙНОСТ: 10 безплатни SalesForce Enterprise пакета (стандартна стойност $150/потребител/месец = $18000/година).

ЦЕНА: €499/година без ДДС.

*Може да има малки отклонения, зависи от конкретните параметри към момента на свързване с нас.

**Може да има първоначална еднократна интеграционна такса (една общо за всичките ни услугите, която може да се използва за всички други).

Trello Business

Trello е визуалният инструмент, който дава възможност на вашия екип да управлява всякакъв тип проекти, работни процеси или проследяване на задачи. Добавете файлове, контролни списъци или дори автоматизация. Персонализирайте всичко за това как вашият екип работи най-добре. Trello е страхотен инструмент за управление и сътрудничество с членовете на екипа по работни проекти и задачи. Визуално дъските Kanban на Trello са организационно блаженство. Можете да опаковате много подробности във всяка карта и те ви уведомяват кой върху какво работи във всеки един момент. Trello е гъвкавият инструмент за управление на работата, където екипите могат да измислят планове, да си сътрудничат по проекти, да организират работни потоци и да проследяват напредъка по визуален, продуктивен и възнаграждаващ начин. Система за управление на проекти, базирана на Kanban, използва карти и списъци за организиране на сложни задачи в съгласуван работен процес. В система Kanban картите или задачите се движат отляво надясно между списъците, които са фаза от вашия работен процес.

СТОЙНОСТ: 75% отстъпка от всичките им платени планове.

ЦЕНА: €49-€99/година без ДДС.

*Може да има малки отклонения, зависи от конкретните параметри към момента на свързване с нас.

**Може да има първоначална еднократна интеграционна такса (една общо за всичките ни услугите, която може да се използва за всички други).

Asana

Asana е SaaS (софтуер като услуга) платформа, която ви помага да управлявате вашия проект и екипа, работещ по проекта. Можете лесно да организирате проекта, да приоритизирате задачите, да си сътрудничите с екипа и да проследявате напредъка. Вие управлявате проекта си от началото до края на едно място. Уеб и мобилните приложения на Asana ви помагат да останете на път, да поддържате проектите организирани и да спазвате крайните срокове. Вижте напредъка на проекта, проследявайте отделни задачи, планирайте спринтове, интегрирайте с други инструменти и постигайте успехи. Визуализирайте напредъка си по проекти с бордове Asana, докато вашият екип премества задачите от to-do към done. Asana Business ви помага да наблюдавате и управлявате работата, която се случва в цялата ви компания, за да можете да постигнете целите си.

СТОЙНОСТ: 50% отстъпка от всичките им платени планове.

ЦЕНА: €49-€99/година без ДДС.

*Може да има малки отклонения, зависи от конкретните параметри към момента на свързване с нас.

**Може да има първоначална еднократна интеграционна такса (една общо за всичките ни услугите, която може да се използва за всички други).

Copy Smith

Copysmith е AI платформа за писане и генериране на съдържание, която използва GPT-3. Платформата е разработена от екип от копирайтъри, маркетинг експерти и изследователи на AI. Copysmith е решението за създаване на съдържание с изкуствен интелект за предприятия и електронна търговия. Създавайте, стартирайте и разпространявайте маркетингово съдържание в мащаб. AI copywriting е използването на изкуствен интелект за писане на текст за вашия уебсайт или маркетингови кампании. Това може да включва всичко – от текст на уебсайт до имейл бюлетини до публикации в социални медии. Като цяло първите впечатления и опит с Copysmith AI са, че той може да бъде полезен инструмент за правилния човек. Бърз и функционален. Позволява да пишете реклами в Google, Facebook и Instagram, LinkedIn и др.

СТОЙНОСТ: 50% отстъпка от всичките им платени планове.

ЦЕНА: €49-€99/година без ДДС.

*Може да има малки отклонения, зависи от конкретните параметри към момента на свързване с нас.

**Може да има първоначална еднократна интеграционна такса (една общо за всичките ни услугите, която може да се използва за всички други).

AirTable Plus

Airtable е платформа, която улеснява изграждането на мощни персонализирани приложения. Тези инструменти могат да рационализират почти всеки процес, работен поток или проект – и най-доброто от всичко е, че можете да ги създавате, без изобщо да се учите да пишете код. Airtable е облачно базирано решение за управление на проекти, насочено към малки и средни предприятия, както и отдели в рамките на по-големи компании. Тази система се фокусира основно върху организацията на данните и сътрудничеството. Системата използва формат на електронна таблица за организиране на данни. Airtable е лесен и множеството шаблони и уроци ви насочват към изследване на нови начини, по които можете да използвате системата. Въпреки че може да не е правилният инструмент за всеки набор от данни, когато отговаря на изискванията, това е прекрасно приложение. Airtable е хибридно решение с малко код, електронна таблица и база данни, което позволява на потребителите да превърнат своите данни в мощни приложения. Например, екипите по продажбите могат да използват своите данни, за да създадат лека CRM.

СТОЙНОСТ: 50% отстъпка от всичките им платени планове.

ЦЕНА: €49-€99/година без ДДС.

*Може да има малки отклонения, зависи от конкретните параметри към момента на свързване с нас.

**Може да има първоначална еднократна интеграционна такса (една общо за всичките ни услугите, която може да се използва за всички други).

MailerLite

MailerLite е инструмент за имейл маркетинг и създаване на уеб сайтове за фирми от всякакви форми и размери. Основната идея зад MailerLite е простотата. Предоставят на клиентите си лесни за използване инструменти като редактор на имейл с плъзгане, създател на уеб сайтове и интуитивен интерфейс за управление на абонати. Всеки платен план на MailerLite, в премиум плановете на MailerLite, се предлага с тези допълнителни функции: (1) имейли и чат поддръжка, 24/7. (2) Възможност за кодиране на вашите собствени бюлетини. (3) Отчет за ефективността на имейла с достъп до топлинни карти. Ще имате възможност да създадете уебсайт от нулата или да изберете един от предварително направените шаблони. Сайтове се отнася както за уебсайтове, така и за целеви страници, които могат да бъдат създадени и управлявани от раздела Сайтове във вашия акаунт в MailerLite.

СТОЙНОСТ: 30% отстъпка от всичките им платени планове.

ЦЕНА: €49-€99/година без ДДС.

*Може да има малки отклонения, зависи от конкретните параметри към момента на свързване с нас.

**Може да има първоначална еднократна интеграционна такса (една общо за всичките ни услугите, която може да се използва за всички други).

GetResponse

GetResponse е цялостна платформа за автоматизация на маркетинга, която ви помага да създавате съдържание, да стимулирате продажбите и да увеличавате трафика към вашия бизнес онлайн. Интегрираният имейл маркетинг, автоматичните отговори и целевите страници ви позволяват да автоматизирате основни задачи и да стартирате ефективни маркетингови кампании. GetResponse е базиран в облака имейл маркетинг, инструмент за създаване на уеб сайтове и фуния за преобразуване, използван от всички индустрии за управление на техните маркетингови усилия. Предназначен е за онлайн търговци, предприемачи, маркетинг мениджъри и средни до големи компании. GetResponse е маркетингова платформа „всичко в едно“, която е насочена към собственици на бизнес за електронна търговия, както и към имейл маркетинг, предлага целеви страници, CRM и усъвършенствани автоматизации. Основните предимства на GetResponse са създателят на имейли, шаблоните за имейли и таблото за управление. Създателят на имейли на GetResponse е лесен за използване и позволява на потребителите да измислят имейли, които вече са оптимизирани за множество устройства, като гарантира, че кампаниите достигат до възможно най-много хора.

СТОЙНОСТ: 50% отстъпка от всичките им платени планове.

ЦЕНА: €49-€99/година без ДДС.

*Може да има малки отклонения, зависи от конкретните параметри към момента на свързване с нас.

**Може да има първоначална еднократна интеграционна такса (една общо за всичките ни услугите, която може да се използва за всички други).

HootSuite

Hootsuite укрепва връзките на компаниите с техните клиенти чрез социалните медии. Той дава на компаниите ресурси и стратегии за създаване на силно и креативно присъствие в социалните медии. Hootsuite има над 800 клиенти от Fortune 1000, включително Melia Hotels International, Marketo и SXSW. Създавайте, планирайте, публикувайте и управлявайте вашето съдържание и рекламни кампании в социалните мрежи от едно табло за управление. Hootsuite помага да увеличите максимално въздействието на вашия социален маркетинг, като предоставя информация в реално време, така че можете да се съсредоточите върху други области на вашия бизнес. Може да ангажирате вашия екип за социални медии да работи върху различни задачи от вътрешността на платформата. Това е критична функция за фирми, които предоставят поддръжка за обслужване на клиенти в социалните медии.

СТОЙНОСТ: 50% отстъпка от всичките им платени планове.

ЦЕНА: €49-€99/година без ДДС.

*Може да има малки отклонения, зависи от конкретните параметри към момента на свързване с нас.

**Може да има първоначална еднократна интеграционна такса (една общо за всичките ни услугите, която може да се използва за всички други).

Hotjar

Hotjar е инструмент за продуктово изживяване, който ви дава анализи на поведението на потребителите и данни за обратна връзка, за да ви помогне да разбирате клиентите си чрез инструменти като топлинни карти, записи на сесии, проучвания и обратна връзка. Стартира през 2014 г. като ориентирана към хората, самофинансирана, изцяло remote компания, посветена да помага на хората да правят уебсайтове, които техните потребители обичат. Тогава след седем години (почти всички от които бяха печеливши), компанията обединява усилията си с Contentsquare, за да изведе тази мисия на следващото ниво. С Hotjar можете да разберете потребителите на вашия уеб и мобилен сайт, като видите как взаимодействат с вашите страници и като разберете защо се държат по този начин. Това ви позволява бързо да идентифицирате възможности за подобрение и растеж. Повече от 350000 компании – включително Shopify, HubSpot, WordPress, Intuit и Squarespace – сега използват Hotjar, за да разберат своите потребители и да подобрят потребителското изживяване. След като една компания инсталира кода за проследяване на Hotjar на уебсайта си, екипът може да започне да събира данни от потребителите.

СТОЙНОСТ: Безплатен (доживотен) акаунт в Hotjar Business или вземете 50% отстъпка от другите планове.

ЦЕНА: €199/година без ДДС.

*Може да има малки отклонения, зависи от конкретните параметри към момента на свързване с нас.

**Може да има първоначална еднократна интеграционна такса (една общо за всичките ни услугите, която може да се използва за всички други).

Моля имайте предвид, че всички споменати продукти и/или имена на компании са търговски марки ™ или регистрирани ® търговски марки на съответните им притежатели. 120000.BG нямат никакво одобрение/връзка за/от тях – тези търговски марки се използват само целите на предложението споменато на настоящата страница. Услугата се извършва изцяло от екипа на 120000.BG. (1) Възможно е към момента на свързване с нас офертата да не е налична и да ви предложим подобна или такава за друг подобен продукт, ако ви устройва. (2) В случай, че офертата е налична, резултатите са гарантирани, в противен случай има 100% гаранция за връщане на парите (money back guarantee). Свържете се с екипа на 120000.BG за повече информация през формата на тази страница. Изображения от storyset.com.