Изградете вашата бизнес машина от системи със СОП (Стандартни Оперативни Процедури) и дигитализирайте бизнеса си с офис пакета Google Workspace

Здравейте, приятели. Повечето от вас знаят, че сме привърженици на ясната систематизация на работата с цел постигане на ефективност и свободно време. Without further ado, именно в тази посока изградихме услуга за изграждане и развитие на организационен капацитет на предприемачи, микро, МСП, стартъпи, консултанти и нон профитс. Индустрията, дали действате само в България или и извън страната и колко хора имате в екипа е без значение – можем да съдействаме. С опит от над 400 успешно завършени проекта и давайки 100% money back guarantee гаранция за успешна интеграция, не трябва да имате никакви притеснения. Ако една или няколко от долните характеристики съответстват на настоящата ви ситуация, минимум се свържете с нас за разговор по темата:

  • Използвате абв поща за работни/фирмени нужди (жокер - не е добре).

  • Използвате гмейл безплатна поща за фирмени нужди (жокер - не е добре).

  • Използвате включената в хостинг плана ви поща - horde/roundcube (не е добре).

  • Искате да имате централизация и бърз достъп.

  • Искате повече време да работите върху бизнеса ви, а не в него.

  • Искате повече контрол и сигурност върху фирмената ви информация.

  • Искате повече автоматизация.

  • Искате да може вие/екипът да работи дистанционно или смесено.

  • Не сте доволни от настоящия ви локален сървър.

  • Искате повече свободно време.

  • Искате да може да правите онлайн срещи.

  • Искате да намалите разходите за инфраструктура/акаунти/потребители.

  • Искате да използвате продуктите на гугъл към ваш домейн адрес.

  • Искате повече продажби.

  • Искате да наемате и обучавате хора по-лесно.

  • Искате по-изчистен и плавен производствен процес.

  • Искате да имате шаблони и чеклистове.

  • Искате да сте независими от отделни хора в екипа.

  • Искате да се разрастнете.

  • Искате да комуникирате по-бързо и ефективно с екип, клиенти и партньори.

  • Искате да работите от всякакви устройства.

  • Искате да делегирате по-ефективно.

  • Искате по-голяма защита на фирмената ви информация.

  • Искате да започнете дейност извън България.

Свържете се с нас като попълните формата – можем да съдействаме.

Ще изпратим повече информация, може да направим среща и ако идентифицираме, че имам как да сме полезни и пасва на приоритетите ви, да направим интеграцията.

No strings attached.

Отделно ще изпратим и едночасово обучение от Георги Държанлиев на тема “Инфраструктура и системи за растеж”.

С изпращането на съобщение към нас вие се съгласявате с нашите Политики за поверителност

Какво представлява офис пакета на Гугъл (Google Workspace)?

Google Workspace е облачна услуга под формата на офис пакет, която включва:
  • Gmail имейл адреси за членове на екипа, именувани по ваш избор, напр. anna.radeva@вашдомейн.

  • Google Calendar за организация на програмата и срещи.

  • Google Meet видео и аудио услуга за онлайн срещи с до 100 участника на среща (с възможност за увеличаване).

  • Google Sheets електронни таблици.

  • Google Drive с 30 GB дисково облачно пространство на потребител (с възможност за увеличаване).

  • Google Slides дигитални и мобилни презентации.

  • Google Docs документи с широки възможности за колаборация, споделяне и екипна работа.

  • Google Chat сигурен защитен чат.

  • Google Forms дигитални и мобилни формуляри-въпросници.

  • Google Keep записки, бележки и чеклистове за следене на задачи.

  • Google Workspace Marketplace с още 50+ продукта за продуктивност, колаборация и още много.

  • Пълен контрол на фирмените данни с Admin за администраторски права върху посочените инструменти.

  • Google Sites статични сайтове и целеви лендинг страници.

  • Groups за организация и споделяне на документи на различни нива.

  • Постоянно наличен онлайн, офлайн и мобилен достъп на посочените инструменти и документи.

  • Интеграция, имейл поддръжка, ресурси, чеклистове, wiki база с въпроси и отговори.

Чрез предложението получаваш всичко налично в пакета Business Starter на Google Workspace на най-добра пазарна цена с огромна добавена стойност.

Източник: workspace.google.com/business/startups

Ползите за теб и екипа ти:

Използвате целия ноу хау, ресурси и шаблони,

които има като положителен опит в развитието на 120000.BG. Процеси, процедури, шаблони и чеклистове по продажби, наемане и обучение на хора, производствен процес. Компанията има клиенти и партньори от над 23 държави, изцяло дистанционно базирана remote дейност с членове на екипа от пет държави и три основни интернационализирани и систематизирани услуги.

Повишаване на продуктивността, чрез

  • драстично намаляване на администрацията;
  • бързина на комуникацията;
  • наемане, обучение и менажиране на членовете на екипа дистанционно;
  • колаборация на най-високо ниво.

Сигурност и абсолютен контрол на целия ви ноу хау

и пълна независимост от който и да е член на екипа.

Минимизиране на разходи

за инфраструктура и системна администрация.

  • Използване от всякакви устройства по всяко време.
  • Изграждане на база от въпроси и отговори, за да може всеки от екипа да има достъп, когато трябва и да не се губи време в излишни дискусии.
  • Минимизиране на комуникацията.
  • Онлайн срещи и още много.

Използване на Google Workspace.

Най-високо ниво облачна инфраструктура на най-добрата цена.

Перспективна инфраструктура.

Расте с растежа на организацията ви. Може да се използва едновременно за до 20 бизнеса/домейна/уебсайта без увеличение на цената.

С изпращането на съобщение към нас вие се съгласявате с нашите Политики за поверителност.

За да се възползваш от това предложение, свържи се директно с нас през формата. Отделно ще изпратим и едночасово обучение от него на тема “Инфраструктура и системи за растеж”.

Често срещани въпроси.

400+ успешни проекта. 100% money back guarantee гаранция за одобрение и интеграция или се връща платената сума. Сключва се и договор, където гаранцията е и юридически описана.

  • ТУК и ТУК може да видите отзиви работата на 120000.BG.
  • ТУК малка част от клиентите им.

В това видео (линк) обратна връзка от Евгения, която бе избрана за 40 до 40 на Дарик Радио. И още една видео обр. връзка от Янко, управител на Шипио Фулфилмънт Център.

Свържете се с нас през формата на настоящата страница за персонализирана оферта спрямо вашия конкретен случай. Гарантираме най-доброто съотношение цена-качество-стойност на достъпна цена за всяка компания. Имаме собствена методология за оптимизиране на разходите, чрез която да ви съдействаме. Ако някъде намерите по-добри оферти от нашите, ние ще ви дадем по-добра оферта. Потърсете ни.

Ресурси, шаблони и поддръжка за най-ефективното използване на Google Workspace и интеграцията на системна инфраструктура при вас. Освен това може да получите 50%+ отстъпки за включително, но не само долните продукти и услуги:

  • Zoom – софтуер за онлайн срещи – 50% отстъпка (обикновено €14/месец).
  • SalesForce – CRM система за обслужване на клиенти – 10 безплатни SF Enterprise лицензи (обикновено 150$/месец/потребител).
  • GetResponse – система за управление на имейл бюлетин – 50% отстъпка от всички планове (обикновено поне €10/месец/1000 контакта).
  • Slack – софтуер (чат) за екипна колаборация – 85% отстъпка (обикновено 7$/месец/потребител).
  • AirTable – софтуер за колаборация и управление на данни и проекти – 50% отстъпка (обикновено поне 10$/месец/потребител).
  • Hotjar – топлинни карти, проучвания, записи, интеграции – безплатен Business акаунт и отстъпки за по-високите планове (обикновено 100$/месец).
  • Canva – пълно дизайнерско решение за “недизайнери” – безплатен Canva Pro (обикновено 119$/година/5 потребители).
  • Algolia – хостинг, API и др. – както отстъпка, така и безплатно използване (обикновено $1 на 1000 requests (търсения)/месец).
  • Workplace by Facebook → бизнес и видео сътрудничество (обикновено 4$/месец/потребител).
  • Grammarly – инструмент за писане и сътрудничество – безплатен достъп до основни Grammarly функции (обикновено 12.50$/месец/потребител).
  • CopySmith – AI GPT-3 инструмент за създаване на съдържание от изкуствен интелект – 50% отстъпка на всички планове (обикновено 59$/месец).
  • Trello – управление на проекти и екипи – 75% отстъпка на всички планове (обикновено 10$/месец/потребител).
  • Asana – управление на проекти и екипи – 50% отстъпка на всички планове (обикновено 11$/месец/потребител).
  • Е-търговия.
  • Туризъм.
  • Логистика, спедиция и транспорт.
  • Технологии.
  • Спорт.
  • Здраве и медицина.
  • Забавление.
  • Софтуер и Интернет.
  • Продажби на едро и дребно.
  • Ресторанти и хотели (ХоРеКа).
  • Недвижими имоти.
  • Професионални услуги (право, счетоводство, застраховане, финанси).
  • Строителство.
  • Медии и издателства.
  • Производство.
  • Образование.
  • Наука.
  • Храни.
  • Финтех.
  • Екология.
  • Енергия.
  • Агрономство.

Примери на тази страница.

До 300 потребителя в до 20 домейна без увеличение на цената. Всеки с 30 GB дисково пространство. Но ако има нужда може да се увеличат както броя потребители, така и дисковото пространство.

Обикновено не повече от месец (30 дни). Екипът на 120000.BG извършва цялата процедура. Вие имате 2-3 часа ангажимент за попълване на няколко въпросника.

Не. Домейнът се свързва технически с Google Workspace, за което се грижи екипът (вие нямате ангажимент). Ако не желаете да предоставяте достъп, се изпраща детайлна процедура.

Да. Уеб сайт не е нужен. Напр. ако се казвате Филип Григоров и искате да си вземете filipgrigorov.com:

  1. Екипът могат да ви го вземат и интегрират с Google Workspace.
  2. Не нужно да има уеб сайт на него.
  3. НО ако желаете, 120000.BG сме създали над 200 уеб сайта вече с премиум оразмеряващ се дизайн, така че може да поговорим и за това.

Формата за контакт на настоящата страница.

Разбира се. Попълнете формата за контакт на настоящата страница и ще изпратим повече информация.

Гмейл е ОК за начало за лични нужди, но за работа и бизнес при всички положения е по-добре да използвате Google Workspace към ваш собствен домейн адрес. Основните минуси да използвате безплатен гмейл за работа:

  • По-ниско ниво на сигурност.
  • Не е под ваш контрол.
  • Може да нарушавате GDPR (= потенциални глоби).
  • Не е авторитетно и професионално.
  • Дисковото пространство (памет) е малко.
  • Не може да създавате екипни акаунти (системи).

Да. Имайки предвид съотношението цена-качество и 100% гаранция, риск на практика за вас няма. Малкият брой хора в екипа (= потребителски акаунти) е удачен момент за интеграция на Google Workspace и процесни системи, защото се полага правилната основа за растеж.

Да. Най-мащабната интеграция, която екипът на 120000.BG е правил е за 279 потребителски акаунта към три домейн адреса.

Свържете се с нас през формата на тази страница, за да проверим дали има как да намалим разходите ви.

Зависи дали сте доволни от MS и дали искате да намалите разходите си за сметка на миграция. Понякога е рентабилно, друг път не. Свържете се с нас през формата на тази страница, за да проверим дали би било ефективно за вас.

Само може да спечелиш от един разговор с нас. Фанатици сме на тема организация на работата с процеси и процедури. Отделно ще изпратим и едночасово обучение на тема “Инфраструктура и системи за растеж”.

С изпращането на съобщение към нас вие се съгласявате с нашите Политики за поверителност.

Моля имайте предвид, че всички споменати продукти и/или имена на компании са търговски марки ™ или регистрирани ® търговски марки на съответните им притежатели. 120000.BG нямат никакво одобрение/връзка за/от тях – тези търговски марки се използват само целите на предложението споменато на настоящата страница. Услугата се извършва изцяло от екипа на 120000.BG. Резултатите са гарантирани, в противен случай има 100% гаранция за връщане на парите (money back guarantee). Свържете се с екипа на 120000.BG за повече информация през формата на тази страница. Изображения от storyset.com.