Здравейте, приятели. Повечето от вас знаят, че сме привърженици на ясната систематизация на работата с цел постигане на ефективност и свободно време. Without further ado, именно в тази посока изградихме услуга за изграждане и развитие на организационен капацитет на предприемачи, микро, МСП, стартъпи, консултанти и нон профитс. Индустрията, дали действате само в България или и извън страната и колко хора имате в екипа е без значение – можем да съдействаме. С опит от над 400 успешно завършени проекта и давайки 100% money back guarantee гаранция за успешна интеграция, не трябва да имате никакви притеснения. Ако една или няколко от долните характеристики съответстват на настоящата ви ситуация, минимум се свържете с нас за разговор по темата:
Изградете вашата бизнес машина от системи със СОП (Стандартни Оперативни Процедури) и дигитализирайте бизнеса си с офис пакета Google Workspace
Използвате абв поща за работни/фирмени нужди (жокер - не е добре).
Използвате гмейл безплатна поща за фирмени нужди (жокер - не е добре).
Използвате включената в хостинг плана ви поща - horde/roundcube (не е добре).
Искате да имате централизация и бърз достъп.
Искате повече време да работите върху бизнеса ви, а не в него.
Искате повече контрол и сигурност върху фирмената ви информация.
Искате повече автоматизация.
Искате да може вие/екипът да работи дистанционно или смесено.
Не сте доволни от настоящия ви локален сървър.
Искате повече свободно време.
Искате да може да правите онлайн срещи.
Искате да намалите разходите за инфраструктура/акаунти/потребители.
Искате да използвате продуктите на гугъл към ваш домейн адрес.
Искате повече продажби.
Искате да наемате и обучавате хора по-лесно.
Искате по-изчистен и плавен производствен процес.
Искате да имате шаблони и чеклистове.
Искате да сте независими от отделни хора в екипа.
Искате да се разрастнете.
Искате да комуникирате по-бързо и ефективно с екип, клиенти и партньори.
Искате да работите от всякакви устройства.
Искате да делегирате по-ефективно.
Искате по-голяма защита на фирмената ви информация.
Искате да започнете дейност извън България.
Свържете се с нас като попълните формата – можем да съдействаме.
Ще изпратим повече информация, може да направим среща и ако идентифицираме, че имам как да сме полезни и пасва на приоритетите ви, да направим интеграцията.
No strings attached.
Отделно ще изпратим и едночасово обучение от Георги Държанлиев на тема “Инфраструктура и системи за растеж”.
С изпращането на съобщение към нас вие се съгласявате с нашите Политики за поверителност
Какво представлява офис пакета на Гугъл (Google Workspace)?
Gmail имейл адреси за членове на екипа, именувани по ваш избор, напр. anna.radeva@вашдомейн.
Google Calendar за организация на програмата и срещи.
Google Meet видео и аудио услуга за онлайн срещи с до 100 участника на среща (с възможност за увеличаване).
Google Sheets електронни таблици.
Google Drive с 30 GB дисково облачно пространство на потребител (с възможност за увеличаване).
Google Slides дигитални и мобилни презентации.
Google Docs документи с широки възможности за колаборация, споделяне и екипна работа.
Google Chat сигурен защитен чат.
Google Forms дигитални и мобилни формуляри-въпросници.
Google Keep записки, бележки и чеклистове за следене на задачи.
Google Workspace Marketplace с още 50+ продукта за продуктивност, колаборация и още много.
Пълен контрол на фирмените данни с Admin за администраторски права върху посочените инструменти.
Google Sites статични сайтове и целеви лендинг страници.
Groups за организация и споделяне на документи на различни нива.
Постоянно наличен онлайн, офлайн и мобилен достъп на посочените инструменти и документи.
Интеграция, имейл поддръжка, ресурси, чеклистове, wiki база с въпроси и отговори.
Чрез предложението получаваш всичко налично в пакета Business Starter на Google Workspace на най-добра пазарна цена с огромна добавена стойност.
Източник: workspace.google.com/business/startups
Ползите за теб и екипа ти:
С изпращането на съобщение към нас вие се съгласявате с нашите Политики за поверителност.
За да се възползваш от това предложение, свържи се директно с нас през формата. Отделно ще изпратим и едночасово обучение от него на тема “Инфраструктура и системи за растеж”.
Често срещани въпроси.
400+ успешни проекта. 100% money back guarantee гаранция за одобрение и интеграция или се връща платената сума. Сключва се и договор, където гаранцията е и юридически описана.
В това видео (линк) обратна връзка от Евгения, която бе избрана за 40 до 40 на Дарик Радио. И още една видео обр. връзка от Янко, управител на Шипио Фулфилмънт Център.
Свържете се с нас през формата на настоящата страница за персонализирана оферта спрямо вашия конкретен случай. Гарантираме най-доброто съотношение цена-качество-стойност на достъпна цена за всяка компания. Имаме собствена методология за оптимизиране на разходите, чрез която да ви съдействаме. Ако някъде намерите по-добри оферти от нашите, ние ще ви дадем по-добра оферта. Потърсете ни.
Ресурси, шаблони и поддръжка за най-ефективното използване на Google Workspace и интеграцията на системна инфраструктура при вас. Освен това може да получите 50%+ отстъпки за включително, но не само долните продукти и услуги:
- Zoom – софтуер за онлайн срещи – 50% отстъпка (обикновено €14/месец).
- SalesForce – CRM система за обслужване на клиенти – 10 безплатни SF Enterprise лицензи (обикновено 150$/месец/потребител).
- GetResponse – система за управление на имейл бюлетин – 50% отстъпка от всички планове (обикновено поне €10/месец/1000 контакта).
- Slack – софтуер (чат) за екипна колаборация – 85% отстъпка (обикновено 7$/месец/потребител).
- AirTable – софтуер за колаборация и управление на данни и проекти – 50% отстъпка (обикновено поне 10$/месец/потребител).
- Hotjar – топлинни карти, проучвания, записи, интеграции – безплатен Business акаунт и отстъпки за по-високите планове (обикновено 100$/месец).
- Canva – пълно дизайнерско решение за “недизайнери” – безплатен Canva Pro (обикновено 119$/година/5 потребители).
- Algolia – хостинг, API и др. – както отстъпка, така и безплатно използване (обикновено $1 на 1000 requests (търсения)/месец).
- Workplace by Facebook → бизнес и видео сътрудничество (обикновено 4$/месец/потребител).
- Grammarly – инструмент за писане и сътрудничество – безплатен достъп до основни Grammarly функции (обикновено 12.50$/месец/потребител).
- CopySmith – AI GPT-3 инструмент за създаване на съдържание от изкуствен интелект – 50% отстъпка на всички планове (обикновено 59$/месец).
- Trello – управление на проекти и екипи – 75% отстъпка на всички планове (обикновено 10$/месец/потребител).
- Asana – управление на проекти и екипи – 50% отстъпка на всички планове (обикновено 11$/месец/потребител).
- Е-търговия.
- Туризъм.
- Логистика, спедиция и транспорт.
- Технологии.
- Спорт.
- Здраве и медицина.
- Забавление.
- Софтуер и Интернет.
- Продажби на едро и дребно.
- Ресторанти и хотели (ХоРеКа).
- Недвижими имоти.
- Професионални услуги (право, счетоводство, застраховане, финанси).
- Строителство.
- Медии и издателства.
- Производство.
- Образование.
- Наука.
- Храни.
- Финтех.
- Екология.
- Енергия.
- Агрономство.
Примери на тази страница.
До 300 потребителя в до 20 домейна без увеличение на цената. Всеки с 30 GB дисково пространство. Но ако има нужда може да се увеличат както броя потребители, така и дисковото пространство.
Обикновено не повече от месец (30 дни). Екипът на 120000.BG извършва цялата процедура. Вие имате 2-3 часа ангажимент за попълване на няколко въпросника.
Не. Домейнът се свързва технически с Google Workspace, за което се грижи екипът (вие нямате ангажимент). Ако не желаете да предоставяте достъп, се изпраща детайлна процедура.
Да. Уеб сайт не е нужен. Напр. ако се казвате Филип Григоров и искате да си вземете filipgrigorov.com:
- Екипът могат да ви го вземат и интегрират с Google Workspace.
- Не нужно да има уеб сайт на него.
- НО ако желаете, 120000.BG сме създали над 200 уеб сайта вече с премиум оразмеряващ се дизайн, така че може да поговорим и за това.
Формата за контакт на настоящата страница.
Разбира се. Попълнете формата за контакт на настоящата страница и ще изпратим повече информация.
Гмейл е ОК за начало за лични нужди, но за работа и бизнес при всички положения е по-добре да използвате Google Workspace към ваш собствен домейн адрес. Основните минуси да използвате безплатен гмейл за работа:
- По-ниско ниво на сигурност.
- Не е под ваш контрол.
- Може да нарушавате GDPR (= потенциални глоби).
- Не е авторитетно и професионално.
- Дисковото пространство (памет) е малко.
- Не може да създавате екипни акаунти (системи).
Да. Имайки предвид съотношението цена-качество и 100% гаранция, риск на практика за вас няма. Малкият брой хора в екипа (= потребителски акаунти) е удачен момент за интеграция на Google Workspace и процесни системи, защото се полага правилната основа за растеж.
Да. Най-мащабната интеграция, която екипът на 120000.BG е правил е за 279 потребителски акаунта към три домейн адреса.
Свържете се с нас през формата на тази страница, за да проверим дали има как да намалим разходите ви.
Зависи дали сте доволни от MS и дали искате да намалите разходите си за сметка на миграция. Понякога е рентабилно, друг път не. Свържете се с нас през формата на тази страница, за да проверим дали би било ефективно за вас.
Само може да спечелиш от един разговор с нас. Фанатици сме на тема организация на работата с процеси и процедури. Отделно ще изпратим и едночасово обучение на тема “Инфраструктура и системи за растеж”.
С изпращането на съобщение към нас вие се съгласявате с нашите Политики за поверителност.
Моля имайте предвид, че всички споменати продукти и/или имена на компании са търговски марки ™ или регистрирани ® търговски марки на съответните им притежатели. 120000.BG нямат никакво одобрение/връзка за/от тях – тези търговски марки се използват само целите на предложението споменато на настоящата страница. Услугата се извършва изцяло от екипа на 120000.BG. Резултатите са гарантирани, в противен случай има 100% гаранция за връщане на парите (money back guarantee). Свържете се с екипа на 120000.BG за повече информация през формата на тази страница. Изображения от storyset.com.